En liten paus

Ja jag har haft en liten paus, har varit så förbannat trött på allt vad pulver heter så jag har letat runt lite bland andra dieter. Det blev LCHF så det har jag kört i 2 dagar nu och det är så skönt att äta. Igår Bakade vi pepparkakshus här hemma, vi gjorde en godis borg med skumtomtar som vakter. Idag skall jag hem till mamma och pappa för att baka tunnbröd, det skall bli lite skönt. Vi håller på för fullt i ludwigs rum oxå, han skall få nya Tapeter och nya möbler till sin födelsedag den 11 januari så just nu sover han i Axelias rum för att det är så dammigt i hans. Tror det kommer bli jättefint. Denna vecka som kommer blir det mycket att göra. Skall göra 10 askar Praliner, barnen skall lussa på dagis imorgon kl 7 redan. Axelia skall till tandläkaren på fredag och jag skall jobba 7 timmar på fredag. På lördag är det julbord med släkten och då skall jag göra desserten plus att jag skall försöka få grejjat lite i Luddes rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0