Usch och fy för att vara sjuka.

Ja fy nu räcker det med det här tycker jag. Skulle ju jobbat idag men är sjuk så det gick inte. Skall ju oxå på julbord imorgon med Mikaels släkt, där jag har fixat efterrätterna men nej då vi e ju sjuka så det är bara att stanna hemma för vår del och skicka med svärmor allt jag bakat. Axelia har fått en sådan väldig krupphosta oxå, tycker så synd om mitt lilla troll kommer själv ihåg hur jobbigt det är och vilken panik man får. Blir gråtfärdig när hon håller på att hosta men måste hålla mig lugn så att hon är lugn. Nu hostar hon igen så det är väl dax att gå. Gick förresten ner 1.9 kg denna vecka så totalt är det nu 12.2 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0