Gårdagen

Igår så jobbade jag ju och det gick bra att ta bilen dit, dom stora vägarna är ju bra plogade men våran väg är det lite värre med. I alla fall var väl hemma en timme ungefär innan vi åkte hem till mina föräldrar då mikael skulle hjälpa pappa med lite grejjer, mamma var och handlade så jag satt inne med Axelia och vincent. När mamma kommer hem så har hon köpt med sig pizza och en sallad till mig så då kunde man ju inte låta bli att äta plus att det slank ner några godisbitar men men var bara att ta nya tag idag. Gick ner i källaren och tog en sväng på träningscykeln medans dom andra åt frukost. Blev lite mysfrukost för dom idag. Nybakade baguetter med gott pålägg, youghurt och o'boy. Sen fick barnen var sitt paket i julstrumpan oxå, det kommer dom få varje advent nu plus på julafton istället för ett paket om dagen. Dom har ju var sin chokladkalender som dom fick ifrån mormor igår som dom får öppna så tycker gott och väl att det räcker. Idag skottar mikael snö, snö och snö får se om jag får övertalat honom till att åka och handla sedan för idag vill inte jag ut och köra i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0